Виктория Анатольевна — филология ғылымдарының магистрі, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. Ол 12 жылдан бері өз оқушыларына қазақтың сөз өнерін, тілін дәріптеп, олардың сауатты ғана емес, шығармашылық тұлғаға айналуына күш салып келеді.
Виктория Анатольевна нағыз ұстаз деген атқа лайық жан. Ол өзінің әр сабағын шабыттандыратын процесс етуге тырысады.
Кейіпкеріміз Шымкенттегі Халықтар достығы инженерлік-педагогикалық университетін бітіріп, содан кейін Alikhan Bokeikhan University-де филология ғылымдарының магистрі дәрежесін алды.
-Мен мұғалім мамандығын таңдадым, өйткені мен жас өрендерге білім берудің қаншалықты маңызды екенін сезіне білемін. Оқушылардың қиындықтарды жеңіп, жетістіктерге жетуін көру — менің басты ұстанымым, — дейді мұғалім.
Виктория Анатольевна осынау жылдары оқыту тәсілдерінің қалай өзгергенін бағамдап, соған лайықты әдістемелік тәсілдерді пайдаланады.
-Қазір жеке көзқарасқа, сыни ойлауды дамытуға және цифрлық технологияларды қолдануға баса назар аударылуда. Бұл бізді мұғалім ретінде үнемі өзімізді жетілдіруге мәжбүр етеді, — дейді ол.
Оның сабақтары дәстүр мен заманауи әдістердің тамаша үйлесімі. Оқушылар әдеби шығармаларды талдауға қызығушылықпен қатысады, өз әңгімелерін жазады, тіпті әйгілі кітаптардың көріністерін сахналайды. Мұндай сабақтар балаларға шығармашылық тұрғыдан дамуға көмектеседі және оларды өз ойларын қазақ тілінде еркін айтуға машықтандырады.
-Әр бала ерекше және оның болмысы мен оқу стилін ескеру маңызды. Мен әркім өз әлеуетін аша алатындай сенім мен қолдау атмосферасын құрып жатырмын, — деп атап өтті педагог. Оның білім берудегі көзқарасы негізінен интерактивті тапсырмаларды, жобалық жұмыстарды және талқылауларды қамтиды. Оқушылар пікірталасқа белсенді қатысады, мәтіндерді талдайды және шығармаларға өзіндік түсіндірмелер ұсынады. Бұл материалды тереңірек игертіп қана қоймай, әдебиеттің нақты өмірмен байланысын көруге мүмкіндік береді.
-Біз білімді жеткізіп қана қоймай, балаларды сыни тұрғыдан ойлауға, мәдениет пен дәстүрді құрметтеуге үйретеміз. Оқушылар бойындағы жауапкершілік сезімін тәрбиелеу арқылы біз олардың дүниетанымын қалыптастырамыз және жеке тұлға болуға көмектесеміз, — дейді кейіпкеріміз.
Оның сабақтарында оқушылар арасындағы патриотизмді дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Классикалық шығармалар да, қазіргі қазақ авторларының туындылары да талқыланады. Бұл студенттерге өз мәдениетінің құндылықтарын тереңірек түсінуге көмектеседі. Ол үшін ұстаздық қызмет тек мамандық емес, сонымен қатар шабыт көзі болып табылады.
-Еңбек жауапкершілікті, тәртіпті үйретеді, қиындықтарды жеңуге және дамуға көмектеседі. Мен үшін нәтиже ғана емес, сонымен қатар оқушыларымның өсуін көретін процесс маңызды, — дейді кейіпкеріміз.
Педагог бос уақытын кітаптарды, әсіресе Абай Құнанбаев, Мұхтар Әуезов және Шыңғыс Айтматовтың шығармаларын оқуға арнайды. Бұл авторлар оны оқытудағы жаңа идеялар мен тың тәсілдерге шабыттандырады.
-Жақын арада мен цифрлық технологияларды оқытуға көбірек енгізуді, әріптестеріммен тәжірибе алмасу үшін кәсіби конкурстар мен конференцияларға қатысуды жоспарлап отырмын. Мен өз сабақтарымды оқушылар үшін одан да қызықты әрі пайдалы еткім келеді, — дейді Виктория Анатольевна.
Ол сондай-ақ жас тәрбиешілерге шыдамды болуға, жаңалықтарға ашық болуға және шығармашылықпен айналысудан қорықпауға кеңес береді.
Виктория Мокроусова жас шәкірт бойында білім мен дағдыларды қалыптастырып қана қоймай, оларды жаңа көкжиектерді ашуға шабыттандырады.
Ай-Керім СӘРСЕНҚАЛИ,
«Жаңа уақыт»